
Jediná nabíjecí stanice na trhu, která dokáže sladit potřeby Vašeho elektromobilu a domácnosti.
Karel Míšek, ComElectric

Load Balancing
Dokáže rozdělit nabíjecí výkon mezi dva elektromobily, díky čemuž je vhodný především do firem s větším elektrickým vozovým parkem či pro veřejné provozování.

Web Server
Chytrá aplikace Web server umožňuje mít snadný přehled o spotřebě jednotlivých uživatelů, vzdálenou autorizaci a celkové statistiky a jejich export.

RFID autorizace
RFID čipy umožňují snadnou identifikaci jednotlivých uživatelů a autorizaci jejich přístupu k nabíjecí stanici.
Podpora protokolu OCPP
Díky protokolu OCPP dokáží nabíjecí stanice komunikovat se všemi dodavateli energie a provozovatel si tak může vybrat tu nejvýhodnější možnost.
Připojení k síti
Stanice vytváří vlastní Wi-Fi hotspot, který umožňuje dálkové ovládání nabíjecí stanice pomocí mobilního telefonu.
-
Samostatná síť
V tomto režimu nabíječka vytvoří wifi přístupový bod, pokud se k této wifi připojíte dostanete se k ovládacímu panelu nabíječky (hotspot).
-
Wi-Fi klient
Nabíjecí stanice bude připojena k vaši Wi-Fi síti. Je nutnévyplnit SSID (název Vaši Wi-Fi sítě) a heslo.
-
Ethernet
Připojení ethernetového kabelu do lokální sítě.
Pro koho je nabíjecí stanice s chytrými funkcemi vhodná?
Nabíjecí stanici s chytrými funkcemi ocení všichni, kteří chtějí umožňovat veřejné nabíjení
-
Restaurace
-
Hotely
-
Nákupní střediska
-
Provozovatelé parkovišť a autosalónů
Často kladené otázky
Platba
1. Jsou zmíněné ceny konečné?
Všechny uvedené ceny jsou vždy konečné. Chytré funkce, které jsou součástí nabíjecí stanice EVECUBE C, se platí v rámci základní ceny. Jediná funkce, která se platí měsíčně, je platební brána EVE CHARGE.
Zákaznická podpora
1. Za jakých okolností mohu nabíjecí stanici s chytrými funkcemi reklamovat?
V případě zjištění vad či závad na nabíjecích stanicích nebo jejich funkcí, je nutné kontaktovat naši technickou podporu a po domluvě a neumožnění dálkově nabíjecí stanici opravit je potřebné stanici zaslat na naše sídlo v rámci reklamace.
2. Jak rychle mohu očekávat odpověď od zákaznické podpory v případě, že něco nebude fungovat?
Zákaznická podpora EV EXPERT je dostupná od 9 do 17 hodin v pracovní dny. V případě komplikovanějších případů mohou naši technici pomoci vyřešit problém i mimo obvyklou pracovní dobu. Pokud je problém urgentní doporučujeme zavolat na naši infolinku +420 722 689 252.
3. Pokud zjistím, že stanice s chytrými funkcemi není pro mě, mohu ji vrátit?
Před zakoupením nabíjecí stanice doporučujeme kontakovat naši technickou podporou a veškeré Vaše požadavky sdělit našim kolegům.
Technické specifikace
Jaké protokoly využívá nabíjecí stanice s chytrými funkcemi?
Naše nabíjecí stanice podporují protokl připojení OCPP. Díky protokolu OCPP dokáží nabíjecí stanice komunikovat se všemi dodavateli energie a provozovatel si tak může vybrat tu nejvýhodnější možnost.