Platební systém EVE.CHARGE
Díky EVE.CHARGE mohu přijet k nabíjecí stanici, naskenovat QR kód, zaplatit a nabíjet. Celý proces netrvá více než 30 vteřin.
Jiří Papoušek, majitel Tesly, stálý zákazník EV EXPERT
Jak EVE.CHARGE funguje pro provozovatele?
- Provozovatel připojí nabíjecí stanici k systému Web Serveru a k platební bráně EVE.CHARGE
- Nastaví tarify, které chce nabízet svým zákazníkům
Jak EVE CHARGE funguje pro uživatele?
- Zákazník naskenuje QR kód či vybere nabíjecí stanici ze seznamu
- Připojí elektromobil k nabíječce
- Vybere si tarif
- Po úspěšné platbě se zahájí nabíjení
Výhody EVE CHARGE
- Jednoduché přihlášení pomocí QR kódu
- Možnost nastavení vlastních tarifů
- Platba platební kartou
Technické specifikace
EVE CHARGE | Ostatní systémy | |
Přihlášení | Pomocí emailu | Potřeba předchozí registrace či nutnost mít staženou aplikaci |
Doba od | v řádu vteřin | v řádu minut |
Uživatelé | kdokoliv | Pouze registrovaní uživatelé se staženou aplikací |
Tarify | provozovatel si je může nastavit | Diktované distributorem |
Často kladené otázky
Platba
1. Jakým způsobem se za EVE CHARGE platí a kolik stojí?
Platební brána EVE CHARGE je zpoplatněna měsíčním poplatkem podle výše transakce či paušálně, počtu nabíjecích portů a toho, zda má zákazník zájem o SIM kartu v případě absence internetového připojení.
Zákazník obdrží měsíční vyúčtování.
2. Platí se jednorázově či každý měsíc?
Platební brána EVE CHARGE se vyúčtovává jednou za kvártál a nabízíme 2 varianty, jak hradit poplatky za její užití.
1. varianta
Poplatek za transakci je buď 4% plus paušální měsíční platba podle počtu nabíjcích portů na stanici. Buď 100 Kč za jednoportovou stanici (jedna nabíjecí zásuvka nebo kabel) nebo 180 Kč za dvouportovou stanici (dvě nabíjecí zásuvky nebo dva kabely)
2. varianta
15% z každé transakce, ale už bez paušální platby.
V případě objednání SIM s daty o objemu 500MB / měs na stanici se hradí jednorázový poplatek 1500 kč každých 5 let.
Lokální dohled nabíječek je zdarma.
Pro lepší přehled uvádíme níže tabulku.
3. Jsou zmíněné ceny konečné?
Všechny námi uvedené ceny jsou konečné.
Zákaznická podpora
1. Za jakých okolností mohu systém EVE CHARGE reklamovat?
V případě, že Vám nebude EVE CHARGE správně fungovat, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu. Naši technici s Vámi jakékoliv problémy budou řešit, dokud nebudete zcela spokojeni.
2. Jak rychle mohu očekávat odpověď od zákaznické podpory v případě, že něco nebude fungovat?
Zákaznická podpora EV EXPERT je dostupná od 9 do 17 hodin v pracovní dny. V případě komplikovanějších případů mohou naši technici pomoci vyřešit problém i mimo obvyklou pracovní dobu. Pokud je problém urgentní doporučujeme zavolat na naši infolinku +420 722 689 252.
3. Pokud zjistím, že nabíjecí stanice s EVE CHARGE není pro mě, mohu ji vrátit?
Ukončení využívání platební brány EVE CHARGE je možné s 3 měsíční výpovědní lhůtou.
Vracení nabíjecí stanice EVECUBE C se řídí platnými podmínkami českého právního řádu.
Technické specifikace
1. Jaké protokoly využívá nabíjecí stanice s platební bránou EVE CHARGE?
Nabíjecí stanice EVECUBE C používá protokol OCPP 1.6. OCPP (Open Charge Point Protocol) je aplikační protokol pro komunikaci mezi nabíjecími stanicemi a centrálním systémem správy pro síť nabíjecích stanic.
Komunikace platební brány EVE CHARGE probíhá pomocí internetového připojení.