Nabíjení pro Byznys
Nabíjecí řešení od EV Expert
WEB SERVER
- Aplikace pro vzdálenou správu nabíjecí stanice
- Vzdálená autorizace nabíjení
- Umožňuje nastavení uživatelských účtů a práv
- Historie proběhlých transakcí a možnost jejich exportu
- Nastavení připojení do sítě
RFID AUTORIZACE
- Možnost autorizace přes RFID klíčenky
- Vhodné pro firemní využití
- Historie nabíjení každého uživatele
- Správa uživatelských účtů přes WEB SERVER
Pro koho jsou nabíjecí stanice EVECUBE vhodné?
Provedení antivandal z nerezové oceli zajišťuje, že nabíjecí stanice jsou vhodné do veřejných prostor.
Platební brána EVE CHARGE a MID certifikovaný elektroměr umožňují provozovat nabíjecí stanici za úplatu a za spotřebovanou energii může provozovatel vystavovat faktury.
-
Po - Pá: 8 - 17 hod
-
Odpovíme do 24 hod
-
Po - Pá: 9- 16 hod
1. Výběr nabíjecí stanice
Výběr vhodné stanice závisí na potřebách každého klienta a na tom, jaké funkce od nabíjecí stanice vyžaduje a zda ji chce pro domácí či veřejné využívání.
2. Doručení nabíjecí stanice
Nabíjecí stanice jsou dělány na míru přesně dle potřeb klienta. Výroba a dodací lhůta jsou přibližně 6 - 8 týdnů.
3. Instalace nabíjecí stanice
V případě potřeby se na nás neváhejte obrátit ohledně výběru vhodného místa, kam nabíjecí stanici umístit.
Rádi zajistíme i samotnou instalaci či povinnou revizi.
Často kladené otázky
Doprava a platba
1. Do kterých zemí je doprava zdarma?
Doprava je zdarma do většiny zemí EU při objednávce nad 150 EUR. V případě nabíjecích stanic bude objednávka do těchto zemí vždy zdarma.
Do ostatních zemí stojí poštovné v závislosti na výši objednávky 12 - 29 EUR.
2. Jak dlouho trvá doručení?
Po objednání nabíjecí stanice EVECUBE je dodací lhůta přibližně 6 - 8 týdnů do zemí EU. Tato doba se ale může prodloužit v případě zvolení příplatkových modulů nebo většího množství nabíjecích stanic.
3. Je možná sleva při objednání většího množství nabíjecích stanic?
Slevy není problém domluvit individuálně. V případě, že byste měli zájem o větší množství nabíjecích stanic, neváhejte nás kontaktovat.
4. Je v ceně zahrnuto DPH, clo a další poplatky?
Ano, veškeré ceny jsou konečné pro země EU. V případě ostatních zemí je třeba počítat s případnými celními poplatky.
5. Doplácí se za updaty firmwaru?
Všechny updaty jsou během záruční doby zdarma. Po uplynutí záruční doby jsou za příplatek.
Zákaznická podpora
2. Za jakých okolností mohu EVECUBE reklamovat?
Na všechny nabíjecí stanice se vztahuje nadstandardní záruční doba 36 měsíců, či je možné si přiobjednat prodlouženou záruku na 60 měsíců. Během této doby je možné reklamovat jakýkoliv nedostatek dle záručních podmínek.
1. Mohu stornovat předobjednávku?
Ano, pokud se nejedná o zakázkovou výrobu EVECUBE s připlatkovými moduly, pak je stornování předobjednávky je možné.
3. Jak rychle mohu očekávat odpověď od zákaznické podpory?
Zákaznická podpora EV EXPERT je dostupná od 9 do 17 hodin v pracovní dny. V případě komplikovanějších případů mohou naši technici pomoci vyřešit problém i mimo obvyklou pracovní dobu. Pokud je problém urgentní doporučujeme zavolat na naši infolinku +420 722 689 252.
4. Je možné brandovat nabíjecí stanice na míru?
V případě objednání více nabíjecích stanic je možné domluvit individuální grafiku a vzhled jak u nabíjecích stanic, tak i u softwaru.
Rádi Vám zodpovíme Vaše dotazy
Rádi Vám odborně poradíme s každým Vaším dotazem, připravíme nabídku na míru. Neváhejte se na nás obrátit.
-
Po - Pá: 8 - 17 hod
-
Odpovíme do 24 hod
-
Po - Pá: 9 - 16 hod